Måndag, ny vecka och segrare!

Då var det måndag igen och min tid här på bloggen har nått sitt slut, men kanske inte för sista gången, vem vet jag kanske dyker upp senare i höst. Hur som helst eftersom det inte blev något inlägg från efter matchen igår måste jag ju bara klargöra att vi vann mot Östersund med 2-0 för er som inte var där och titta (skärpning) eller har läst dagens tidning. Som sagt, jag kände det på mig. Var riktigt roligt att spela måste jag säga, vi rullade boll, speciellt i första fick vi rull på spelet. Första målet tryckte kingen kicko in efter bara ett par minuter, vilken känsla det var. Senare i samma halvlek ökade vi vår ledning genom på nick utav vår stjärnforward Amanda Wegerman. Med 3 poäng i bakfickan kliver vi två placeringar upp i tabellen. På onsdag är det match igen, denna gången borta mot Gustafs. Dags att ta poäng på bortaplan!

Nåväl, hoppas ni inte har blivit allt för uttråkade under veckan som gått. Måste säga att det här med att blogga inte var så tokigt trots allt, det negativa är att man inte alltid har tid eller ro att sätta sig ner att skriva. Kanske ska ta och starta en egen blogg, men bara om jag klurar ut ett ämne som känns intressant att skriva om. Ha det bäst allihopa, vi höres!

/ Johanna Nallen Nilsson #17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0