Snart är det över!

Hej igen! Nu är det väldigt sent och vi håller på att packa ihop oss här borta. Ja vi tar det på en gång det blev förlust mot Bajen.. Eftersom Amanda inte kunnat köra riktigt fullt så fick hon en annan uppgift idag nämligen lite matrial åttagande kan man säga. Men för egen del så var det inte bara fisk smak på min insats utan det var närmare rutten fisk smak på den, då förstår ni vad jag menar! Men vi släpper det, gjort är gjort som man brukar säga hehe..

Ja sen har väl inte mycket mer hänt sen sista inlägget förutom att vi fått veta rumsfördelningen på VM, japp jag och Amanda bor ihop. Skönt tycker jag men Amanda är lite tveksam ;) nejdå jag har inte riktigt förhört henne än!

Men lägret är över imorrn och det har väl ändå varit ganska lyckat för oss, förutom att Amanda inte kunnat gå helt förfullt..

Det har varit trevligt att skriva här ännu en gång, fast vi är dock besvikna på de uteblivna komentarena! Vi har ju sett statistiken :D
Det kan hända att vi återkommer när nästa torkperiod inträffar.

Motgång bygger framgång

Over and out/

En ganska negativ Malin och en trött och lite friskare Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0