Tröööööött......

Japp....nu är jag tillbaka igen. O ni trogna bloggläsare bara älskar att det finns ännu ett inlägg so here goes:

Efter matchen imorse så var det bara att klä på sig o åka till jobbet, perfekt tajming. Jobbet ja.......vi kan säga så här......jag hade det lugnt medan alla andra slet skiten ur sig, hahaha!!! Så skönt att jobba ibland.....

När så äntligen mina 10 timmar var över så var det bara att kasta sig på cykeln o trampa iväg för att gå på öppet hus på Noahs förskola. När man såg skolmiljön så knep det ordentligt i magen på mig, Har jag en son som snart ska gå i skolan??? Hur ska det gå?? Mobbning, slagsmål o annat jävelskap.....oron sköljde över mig för första gången..............men Noah var så stolt för han hade besökt förskolan redan så han visade vägen o berättade allt möjligt....de flesta av er går ju i skolan så ni säger nog att allt är lugnt!! Vi får hoppas på det........

Sen mat, handla, bla, bla, bla, bla........o plötsligt så ligger man här i soffan o bloggar. Blir nog o kasta sig framstupa sidoläge snart.......känner mig lite sliten efter att ha klivit upp lite tidigt.

Just ja, blev just bjuden på studentskiva i Västerås så jag kommer finnas nånstans därute i vimlet nästa fredag......se upp Partypinglan.....hahahaha!!!

Vissa har lagt in lite bilder så jag tänkte visa några kort från en tid i mitt liv då jag reste ofta.......nu får ni gissa vilket land dessa två foton kommer ifrån......får vi se om nån av er har rätt...


Nä nu börjar Desperate Housewives.......hahahaha, skoja bara!!! Nu ska det sovas.....

Kom ihåg......vilket land är fotona från????

Kommentarer
Postat av: Allmän Bildad

Ja, med tanke på alla dödskallar är väl bilden från Västmanland. För det ligger väl i Kambodja ? Eller ???

2010-06-01 @ 22:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0