Godkväll kära vänner!

Då sitter man här igen på kvällskvisten. Samma tid samma kanal. Imorse när jag vakna upptäckte jag att halsont hade smygit sig på under natten. Verkar som att BK sjukan har anlänt till mig också. Optimist som man är tog man sig upp vilket som och trampade iväg till gymmet. Tänkte att intervallöpning kanske inte var det bästa, men crosstrainern kan vell inte vara så farlig? Tro mig, det var nästan värre. Vilken träningsmaskin, kan jag starkt rekomendera. Hade dock hellre varit närvarande på lagets morgonträning. Ryktatdes om att det skulle vara mycket spel och en del löp, en träning som är som gjord för mig. Men men, smällar man får ta när man bor 9mil bort.

Efter ett hårt gympass väntade en härlig frukost och därefter vidare till jobbet. Kan säga att jag inte hade behövt köra något träningspass på morgonen. Är man ute efter ett jobb där man vill få motion på jobbet är caféjobb vad man ska satsa på, det kan jag lova. Dagen räddades dock av att jag fick sluta 2 timmar tidigare då vi var städade och klara redan vid 6 tiden. Hann därför med en tripp på stan där man fann ett par riktigt snygga levis jeansshorts på rea, bästa kapet. De ska inhandlas imorgon innan jobbet, kanske lägger upp en bild senare för ert godkännande. 

Kvällen har spenderats med ett antal koppar te och twilight new moon som jag försöker ta mig igenom. Bara 200 sidor kvar nu. Har du inte läst Twilight böckerna borde du ta och göra det nu i sommar, helt fantastiska böcker må jag lova. Gör ingenting om du redan har sett filmerna, det har jag gjort och är trots det helt fängslad av böckerna. Ett måste på att göra listan i sommar helt enkelt. Nu ska jag försöka på mig att köpa en dator online. Har lovat mor min att införskaffa mig en egen dator i snart ett halvår istället för att sitta och filosofera på hennes. Funderar på en apple, fina saker. Frågan är om det är värt det, men i längden tror jag nästan det är det. Eller finns det någon dataexpert där ute som kan uttala sig om saken?

Det var min tisdag smått och gott. Längtar till torsdagens fotbollsträning, ska nog smyga upp imorgon innan jobbet och dutta (kicka) lite med bollen.

Dags för sängen, jag vet någon som kommer knoppa in på en gång ikväll. För er som ska vara vakna ett tag till ha en fortsatt trevlig kväll till alla er andra som gör som jag god natt!

/ Johanna Nallen Nilsson #17

Kommentarer
Postat av: Anonym

Frukost är alltid bra. ;)

2010-06-11 @ 02:28:31
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0