bättre sent en aldrig, eller sent folk kommer sent!!

Godagens nu ska de ju egentligen vara fredag men är inte de. De blev en del strul i går med träningar som blev framflyttade på grund av att hettsiga turkor,turkiskor,turksor va vet jag skulle ha planen. I bet they came just to play on ringvallen field..typiskt, och sen va de ju nått sorts kallas och grejer och va vet jag...sorry i alla fall är här nu! fredagen såg ut som de brukar inga konstogheter en del inköp nån promenad med någon och lite sånt! Käka lite lunch och drog en promenad innan jag fick ut igen och kriga på fältet sista tiden innan arbetsdagen var slut. Nä men gud höll på att glömma va ju hos favvo damen i dag stick mästarinnan hon ni, hon kan sticka hon. Hade jag haft en liten kid hade denna burit stckat från topp till tå (kanske är tur att jag inte har nån, har hört att stickat kliar nått fasligt och de hade ju varit oskönt om den lilla parveln i vuxen ålder fått lov att söka psykaolog då morsan tvinga på stickat hela uppväxten) bara en tankte sådär. Jag köpte i alla fall med mej två par urgulliga vantar till lill Kevvan, och som han bar upp dom...med stil! Var i alla fall hos denna underbara dam och städa två timmar inte riktigt sen drog jag hem efter några andra uppdrag!
Hemma väntade jag in Emma som skulle hämta upp mej till träningen men nu blev den ju flyttat så då åkte jag i stället till Mickes päron på gryta och städa då de kommer hem lördag. (Slipper tigern då jiihuu)
Träningen va toppen i dag vi lira kula som aldrig förr, är glad att jag besluta mej för att hoppa middagen!
Tack och hej
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0