CL!

Tredje inlägget för dagen, ojojoj! Jag är utkastad från min egen lägenhet pga "grabbfotbollskväll" så jag hänger hos mamma och pappa idag igen. Idag blev det faktiskt hämtmat, SUSHI :D

På eftermiddagen har jag, mamma och Lisa varit på hälla och shoppat lite inför turkiet. Solskyddsfaktor 30 är ett måste för mig som blir en räka efter 2 timmar i solen. Ska dela med mig av lite till min räk-kompis Kicko för hon lär också behöva den ;) Lisa köpte lite hudcremer och sånt där som vanligt.

Nu sitter jag iaf i soffan och kikar CL. Håller ju inte på något av lagen egentligen men lär ju bli en supermatch iaf och HEJA ZLATAN! därför bjuder jag på en bild på Zlatan som jag har fotat helt själv på Stockholm Stadion för 4 år sen kanske?. Fick kämpa mig förbi arga barnfamiljer m.m men det var de värt. Sen även en söt liten bild på Jill och Kicko som var med på äventyret. Se så små och oskyldiga de såg ut då haha :D


 Woho ;)


XOXO Vicki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0