Game day!

Hej Hej hallå!

Japp då va de tisdag och match dag...härligt! men först jobb awesome som vanligt grus i ögonen en kropp som en 80 åring (kanske 90), men jag tog mej i väg även denna morgon. I dag har jag tvättat städat och promenera med gamlingarna, de va rätt lungt i dag så de va skönt har ju känt mej lite hängig så de gynna mej. Käka lite lunch och promenera under mitt lunch break, sen blev de lite inköp åt en dam och sen sluta jag strax efter de. Hem och kasta i mej lite köttfärsås och pasta prick kl 15.00 då jag alltid äter 3 timmar före match, väntade in fru Emma Nilsson som skulle dyka upp efter jobbet, sedan vänta vi i vår tur på Jörgen som lovat att hämta upp oss till samlingen. Bra match i dag kvinnor, vi kan ju när vi vill! Alltid skönt att vinna mot ett x lag, kille eller vad som helst som är ett x. Tack för de tjejer!!! =) Alla får en jätte kram av mej!
Nu ska jag vila upp mej tror att jag har feber, blir några smaskiga ipren innan sängen mega!
hörs i morgon pigga och glada...hoppas jag! =(
pusss till er vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0