GAMEDAY

Gjorde väl i princip ingenting under morgonen idag, åt pasta och korvstroganoff och sedan tog jag mig iväg till ringvallen och därefter eskilstuna för match mot triangeln! Solen sken så det var inte så farligt att sitta på bänken idag, även om man 10000 ggr hellre hade varit på planen såklart. Det såg inte så bra ut i början av matchen och vi krånglade lite för mycket men den matchbilden ändrades sen! Tyckte det blev bättre och bättre under hela matchen och stundvis i andra halvlek var det ju helt klart lekstuga och målen rasslade in. Matchen bjöd på en hel del SNYGGA mål också måste jag säga. Jag fick komma in och göra mitt första mål i bktröjan också, alltid roligt! Kan ju inte direkt påstå att det var ett av de snyggare men mål som mål, right? Nu ska jag ta mig iväg och käka middag med lite tjejer, bra spelat idag alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0