God morgon!

Ska strax till skolan på föreläsning så nu sitter jag här och äter frukost. Annars händer de inte så mycket mer idag skulle jag tro. Ska plugga lite och sen måste jag handla mat. Sen har jag ju lovat en dagens outfit så den kommer väl senare haha!

Har inte sovit gott alls för jag upptäkte innan jag gick och la mig att vi inte alls ska flyga med norweigan på söndag utan sky airlines ett turkiskt bolag istället! WHAT?! Det här var jag inte beredd på, jag är rädd nu men jag är ju världens fjant när det gäller flyg så. Det känns bättre med skandinaviska flyg och lufthansa känns också bra, de känns starka haha :) men på deras hemsida stod de att de hade fått nå utmärkelse för säkerheten så det kanske duger iaf. Vi får hoppas de :S Funderar på om jag ska ta en sömntablett innan flygturen så jag slipper sitta stel som en pinne i 4h och vara rädd. Nej nu ska jag inte tänka mer på de. Kommer bli skönt när vi väl är framme! Längtar efter värme :)


Bild från Italien i somras :)

XOXO Vicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0