If you don't stand for something you will fall for anything.

Så var det tydligen min tur att kladda lite här på bloggen. Egentligen skulle ja lägga en fet länk till min privata blogg så ni kan läsa där istället, men kan väl vara snäll att skriva här också!


Har ju sportlov som alla andra småskitar som fortfarande går i skolan och jag startade lovet med att vakna efter kl 12 och käka en skål cheeseballz till frukost, har aldrig hänt förut och jag kan tala om att det var otroligt gott, men magen var inte på topp några timmar senare! Jag kommer alltså inte göra om det, men man måste ju testa allt innan man dör, right? Imorse hade vi morgonträning och vi var 7 tappra själar som passade runt bollen i vår älskade, men illaluktande plåthall i en timme. Direkt efter en snabbdusch så kröp jag ner i sängen igen och vaknade kvart över 12 igen. Har strosat runt på stan med mamma och oliver halva dagen och käkat en god sallad på cornetto. Sov middag på soffan innan det var dags att dra i sig en smoothie och sen kolla på vsk-vik med virre.

Nu är man skapligt seg i kroppen efter en hård men kul träning. Vicki och robin är här och tro det eller ej, vi har köpt hämtmat! Haha, och nej det blir inte pizza, kebab, spicy osv.. Jag körde på kycklingfilé och coscos! Har fortfarande inte tagit mig in i duschen än, men är på god väg eftersom jag just nu sitter inne på badrummet med gitarren. Vi hörs imorgon och hoppas jag inte tråkar ut er för mycket!


/ Lisa Hellenberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0