jag vill träna...

Idag har det varit en ganska vanlig torsdag. Dagen började med prov i naturkunskap b om genteknik och det gick väl ganska bra tror jag och sen hade vi estetisk verksamhet där blev det lite dans,  vi har kommit hyfsat långt med våran dans till utklädnadsshowen nu, väldigt kul!

Innan träningen gick jag hem till Amanda för att skriva klart loggböckerna till projektarbetet och sen kom mamma och hämtade oss. Tyvärr kunde jag inte träna idag heller för att jag tydligen har nå svullna körtlar vid halsen typ och av råd från läkaren fick jag inte träna idag.. Så idag fick jag agera assisterande tränare till Jörgen och fixa med koner, dela ut västar, hämta vattenflaskor och springa efter bollar och allt som kan tänkas fixas för att ens lagkompisar ska kunna göra en så bra träning som möjligt;) Kan ju va kul ibland, men jag gör iaf hellre det än att sitta hemma för att jag inte får träna. Dock så spritter det typ i benen av att stå på sidan och inte få va med på alla roliga övningar...

Nu ska jag kurera mig lite så att jag blir helt frisk nån gång, så jag kan träna! bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0