lagom rolig överraskning så här på måndagskvällen..

jaha då va man veckans bloggare, alltid lika kul.. eller inte, men man får ställa upp för laget:) det är ju betydligt mycket roligare att läsa när lagkompisarna skriver istället för att sitta bakom tangenterna själv men det är väl något man får ställa upp på.

kvällen blev väl kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig, hade precis ätit lite mat efter träningen o skulle bara sätt mig vid datorn en liten stund. Men då skriver julia till mig "du är veckans bloggare" och det va för typ en timme sen och jag har fortfarande inte skrivit nåt inlägg, men nu har jag äntligen kommit igång. Jag som hade tänkt att jag skulle gå o lägga mig i tid ikväll eftersom att morgonträningen börjar redan kl 7 imorgon bitti och bussen går 06.30 från mig, man vill ju vara lite pigg iaf men nej nej.. får väl se hur stora ringarna är under ögonen imorgon bitti när fotbollsskorna ska knytas på.

men nu ska jag inte klaga, fick studentmössorna idag och det va kul! och det blev många skratt då det hade lyckats klämmas in ett extra R på något konstigt sätt i ordet idrott på en i klassens mössa:)

men nu måste jag verkligen börja göra mig redo för natten, ciao ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0