LÖRDAG!!!

God dag mina damer och en del herrar!
I dag är de lördag och jag vaknade tidigt och åt min lilla gröt tallrik innan jag satte igång att städa klart de sista i huset på gryta! puhh 5 timmar senare var de dags för match! Och vi fick i väg och spelade matchen, vi har ju varit bättre måste jag säga men vi vann och de räknas har jag hört!
Grattis Amanda, mål och grejer härligt tjejen!
Vi gjorde ju oxå en del mål i dag så de va bra men vi hade några fler lägen som vi sätter på seriepremiären kan ju inte visa allt vi kan nu eller hur, hemligt vapen helt enkelt!
Bra jobbat ändå!
Ja sen bar de av hemmåt efter matchen för att hänga med Mickes föräldrar en stund, de va så mysigt så!
Och nu har vi precis kommit till lyan efter kvällen mys med päron och nu är de dags att sova!
ses i morgon efter träningen!
Pusssss
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0