never let what you can't do, stop you from what you can do!

Skön vinst idag måste jag säga, är hyffsat mörbultad och det värker lite här och där, precis som det ska! Blåa knän, sår på smalbenen (får skylla mig själv när jag har minimala benskydd), en tuttkaka... toooo much information? Hur som helst så har jag knaprat ipren HELA kvällen pga. det, helt sjukt ont! Spenderade dagen på swedbank i solen med bra fotboll på näthinnorna. Syrianska-vik och vsk-sylvia. Vicki sa att jag hade blivit brun i ansiktet, oh my god! Kunde faktiskt sitta utan jacka och njuta av värmen på den sköna betongläktarn. Kvällsmaten stod jag och oliver för ikväll, tro det eller ej så var jag faktiskt med på ett hörn! Väldigt gott må jag säga och familjen verkade inte ha spytt upp det än. Oliver jobbar natt, igen... och jag halvligger i sängen och kollar på vänner, igen.. Spännande liv man har då! Haha nejdå, är hur trött som helst och kommer somna så fort jag släcker lampan! Bra fotboll på tv hela kvällen också, almeria - barcelona, roma - milan, real madrid - sevilla och fiorentina - juventus. Har man inget liv utan fotboll eller? Spelar man inte så kollar man..


Imorgon ska jag övningsköra och kolla på innebandy, kanske kör på bio på kvällen också, får se vad som händer och sker. Juste! När ska jag sluta blogga? Har det inte gått en vecka snart? Save me from this hell.. haha nejdå men tänkte bara så jag inte kör över tiden och så blir nån annan jätte sur på mig för att jag snor hennes dagar! Hojta till om nån vet. Hörs imorgon, godnatt!


"All the water in the world, however hard it tries, can never sink the smallest ship unless it gets inside, and all the evil in the world, the blackest kind of sin, can never hurt you in the least, unless you let it in"
 Lisa Hellenberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0