Ny vecka, nya tag

Jahaappp, då var det tydligen min tur att blogga tyvärr. Säger som stephanie, förvänta er inga uppsatser! Annars vill jag börja med att tacka julia(?) för den icke vackra bilden men vi är väl trots allt fotbollsspelare så. Hm dagen idag då.. jag hade faktiskt tänkt börja dagen med den underbart tidiga morgonträningen men den morgontrötta Erika orkade inte upp idag, och det kanske var tur det eftersom jag ändå lyckades somna på tre av mina fyra lektioner under dagen. Dags att börja och gå och lägga sig tidigare på kvällarna kanske? Åkte hem efter skolan, och följde mina vanliga rutiner, slänga sig i soffan, powernappa, kasta i sig lite mat, byta om och åka ner till träning. Lugn vecka nu ju så var väl inte riktigt förberedd på flagglöpningar och styrkan, men men bara att kriga lite, inte långt kvar till varken serien, Turkiet och beach10 så det var väl rätt bra ändå! Nä, nu ska jag försöka få in lite spanskahelvete i huvudet och kolla lite på ARSENAL vs Porto, som har ett lovande resultat än så länge! Ha en så bra dag imorgon, eftersom vi för ovanlighetens skull inte ses! /Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0