Sista dagen i veckan, sista dagen som bloggare :)

Dagen började med träning i snön, hade ju kunnat få vara lite bättre väder iaf.. men jag sprang ändå mest och njöt över att få vara med och spela igen efter flera dagars vila:) så jag ska inte klaga!

Efter träningen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, precis som det ska vara på söndagar. Gjorde iaf en liten kraft ansträngning och började baka(!), äggfria chokladmuffins med mycket bra resultat, väldigt goda blev dom. Man behöver faktiskt inte ha ägg i när man bakar, det smakar väldigt bra ändå ska ni veta. Ni ska få se när det är min tur på fikalistan då ska jag bjuda på nåt riktigt smarrigt och äggfritt;)

Men nu har jag gjort mitt här i bloggen, tack och hej leverpastej! lycka till nästa bloggare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0