SLUT PÅ VECKAN

Hallelåjah, söndag här och slut på veckan och den har gått lika snabbt som vanligt! Jag vet att det är många som hatar söndagar men inte jag, det är den enda dagen man kan slappa och i princip inte göra nånting utan att få dåligt samvete. Fast jag tog mig ut i det fina vädret idag för att titta på match på swedbank med en vän. Ifk och nåt eskilstunalag som spelade men det var knappast någon höjdarmatch. Åkte hem och tänkte plugga till mitt samhällsprov imorgon men såg att barca spelade mot valencia på tv, så fastnade där istället. I pausen bjuds det på våfflor också, livet är underbart! Annars så antar jag att det här blir mitt sista inlägg eftersom det börjas med en ny medelvecka imorgon, så jag får väl tacka för mig och lämna över till nästa lyckliga bloggare! /Erika Forsberg

(Måste bara inflika en sak till, Lionel Messi, 3 mål, vilken gud!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0