SNART ÄR DET FREDAG IGEN

Hallåhallå, började denna morgon och dag med två lektioner bara för sen hade vi halvstudiedag så slutade innan lunch, wiho! Tog mig hemåt och tänkte ta en kort powernap men blev sovande rätt länge, det behövdes nog. Resten av dagen slöade jag nog mest bort framför tv:n innan jag ordnade lite käk och åkte iväg till träning som vanligt. Kände att jag hade lite dålig fokus under vissa delar av träningen, menmen bara att ändra till nästa träning. Imorn ska det liras hockey istället för fotboll och jag måste säga att jag är sjukt taggad! Ingen höjdare på skridskor alls men ska bli asroligt, kan inte riktigt tänka mig alla oss med stora feta skydd och grejer! Jag har inte så mycket att skriva för tillfället, kan göra er lite avundsjuka och skriva att jag har sovmorgon till 11.10 imorn, riktigt hallelujah moment!

Snart bara 3 veckor kvar eller nåt? Can't wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0