Söndags mys!

God kväll!
Nu är de söndag och sista dagen som blogg ansvarig! Blev ett sent uppvaknande i dag då jag höll på med blogg inlägget i går till 00.30, datorn la ner två ggr när jag precis hade skrivit klart men men! Upp kom jag i morse i alla fall och då vart de i väg och stor handla. Lagom efter de blev de en liten brunch och en liten promenad i de underbara vädret...som inte fanns! Såg en trevlig film där efter blind side så mysig film en riktig Emma film, sådär mysig och alla är glada och de slutar gott! Vid 16.00 kom min kära muskelbyggare och hämta upp mej, dags för ett pass på gymmet! Vi sprang en timme, inte han fast att han lovat mej de...han ska bli bättre på kondition och jag på styrka men men alla håller inte vad de lovar... Efter de blev de ben 1.5 timme och nu är jag hemma med skakiga ben och ska se på tv en stund innan sängen!
lycka till nästa bloggare och tack för mej!
kram emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0