SPRINGFEELINGS?

Tjaa igen då. Riktigt härligt väder idag måste jag säga, och jag som tror att det blir vår så fort det kommer lite sol tog på mig kortärmat och tunn vårjacka trots minusgraderna. Åkte till skolan trött som vanligt och trodde att jag började 8.40 men det visade sig visst att vår lektion var inställd så jag kunde haft sovmorgon till 12! Hur irriterande är inte det på en skala, när man vet att man kunde legat hemma i sängen istället? Blev att gå ner till stan för sallad på cornetto bar istället så då blev man lite gladare åtminstone! Sen var det bara att ta sig tillbaka till skolan för spanskaprov innan det äntligen blev dags för fotbollsprofil. Riktigt skönt och ha det på onsdagseftermiddagen eftersom vi inte har någon träning idag. Tyvärr hade jag missat att vi tydligen hade slutat att träna i plåthallen där med så fick köra min första träning med shorts i år, men det gjorde inget, sjukt skönt att köra i solen och slippa allt tjockt underställ! Provade de nya dojjorna också och de kändes bra. Blev en stanrunda efter skolan och nu sitter jag här och ska försöka skriva klart ett historiaarbete(älskade pluggrudbeck) på femtio minuter innan grey´s börjar, ciao! /EF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0