time to say gooooodbyyyyyyyeeee

förlåt förlåt förlåt för dålig uppdate här på bloggen. Har haft dom två sämsta dagarna på länge! Sov hela tisdagen och kollade innebandy på kvällen, idag började skolan och jag var tröttare än vanligtvis. Skit sur hela dagen och det märks hur trött jag är i huvudet just nu, tur att skolan börjar då så jag har massvis med plugg också.. Iaf så avslutades den här dagen otroligt bra! Glad som ett barn på julafton, nya fotbollsskor!!!!!! Alltså ni kanske tycker jag överdriver men jag ä l s k a r fotbollsskor och det här är mitt 12 par. Och så har jag slängt dom som har gått sönder! Och nu sitter jag här helt ensam framför tv:n och äter lite pasta. Ingen är hemma och jag har ingen aning om vart familjen är heller.. haha, dom kommer väl nångång!

Nu antar jag att min bloggvecka är över.. lite tråkigt tycker jag! Nu får någon annan ta över och roa oss. Tack för mig och hoppas ni har tyckt om mina fina bilder! Dom bjuder jag på. / Lisa Hellenberg

Kommentarer
Postat av: Eric Cantona

Väntar med spänning på att er il capitano ska blogga, sötare tjej får man leta efter !

2010-03-08 @ 23:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0