tisdag

Dagen började en aning stressigt eftersom att det blev lite sent igår (p.g.a bloggandet) och jag va alldeles för trött för att gå upp vid första ringningen, men allt löste sig till slut med lite frukost på bussen. Det va en rolig morgonträning som vanligt, det är ju som sagt väldigt skönt att komma igång med lite fotboll på morgonen. 

Sen bar det av till sjukhuset för att ta allergispruta för att längre fram i tiden bli av med min pollenallergi och allergispruta = ingen träning samma dag som sprutan tas så det blir ingen träning för mig ikväll.. Efter det åkte jag vidare till Amanda för att fixa arbetet om jehovas vittnen med amanda, sofia och frida som vi har redovisning på imorgon och eftersom att vi inte va så effektiva så blev det några timmar som spenderades hemma hos henne. Och med våran otroliga fantasi planeras det en väldigt underhållande redovisning till imorgon, som jag tror de flesta hade velat sett ;) Det var vad jag hade o säga idag, hoppas på ett lite roligare inlägg imorgon!

Ikväll blir det iaf mästarnas mästare, hejsvejs!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0