lördaglördaglördag

Igår hann jag inte skriva nåt inlägg, dagen gick verkligen i ett. Först skola, sen till banken o för att sätta in pengar på klasskontot, sen till sjukhuset för att ta allergispruta och sen bara hem och vända för att direkt åka och kolla på träningen och när jag kom hem från träningen åkte jag direkt hem till en kompis och sen när jag slutligen kom hem tvärslockna jag framför tvn med datorn i sängen..

Idag har jag i alla fall spenderat den mesta utav tiden hos amanda där vi räknade lite pengar på vårt klasskonto och gjorde en dagsplanering för när vi ska åka till turkiet med klassen som jag amanda frida o sofia har som projektarbete att ordna.

Sen fick vi ju reda på att det inte blir någon match imorn eftersom att både QBIK och Skiljebo p 14-15 lämnat återbud, tråk tråk.. men det blir träningen imorn iaf, och äntligen har jag fått klartecken från läkaren att jag är redo att träna igen, JIPPIE!!!!

Vad som händer ikväll återstår att se, först blir det i alla fall supergod tacofisksoppa a la pappa :)

hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0