Tuesday!

Då var det dags för mig att blogga igen då. Förra gången var jag lite dålig på att uppdatera men nu ska det bli bättre! Kan inte lova 6 inlägg om dagen som man tydligen bör ha för att bli storbloggare men kanske 2 iaf?

Dagen har bestått av morgonträning, jobb, hem och vila en timme med topmodel sen träning igen. Inget spec kul att berätta om alltså. Har en jävla träningsvärk från grodhoppen igår iallafall!

Funderar på att förvandla den här bloggen till en modeblogg den här veckan eftersom att jag alltid har velat ha en sån haha! Dagens outfit utlovas imorgon ;) style by kling släng dig i väggen!
Sitter hemma hos mor och far nu och har nyss fått lite mat. Robin är på match så det hade väl blivit nudlar om jag hade behövt lagat maten själv så det va lika bra att jag åt här. Dock ingen hämtmat idag, tro det eller ej! Men nu äre dags att kolla lite CL iallafall, Bayern-Man Utd 0-1 redan.  Sen kanske lite plugg om jag orkar, och lite popcorn till de tror ja :)

XOXO Vicki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0