through every dark night, there´s a bright day after that. So no matter how hard it get, stick your chest out and keep your head up!

ja, nu är jag tillbaka igen. Är för trött för att ens orka försöka skriva någonting så får bli en liten "blogglista" istället. Får skylla på våra älskade tränare, helt slut efter löpningen! Men det är så det ska va, underbart skönt när man är klar iaf.


dagens vill ha: en stekande sol, nya fotbollsdojjor och en fin sallad att spela på. 
dagens klädsel: leggins och jeansskjorta, converse på fossingarna.
dagens frisyr: bad hairday = hög torre
dagens låt: hoffmaestro - chraa indian
dagens saknad: hmm.. har det rätt bra nu med, men värmen saknar nog dom flesta!
dagens drog: halstabletter, isvatten
dagens köp: va ju till barkarby outlet, så fick med mig 3 par whyredbrallor hem, varav ett par till vicki!
dagens humör: Glad, trött och seg i skallen.
dagens möten: träning... annars ingenting.
dagens dummaste: sista biten på pizzahut! Matkoma...
dagens vackraste: åh, måste bli dom där jäkla skorna jag hittade men som var för små! Tryckte och tryckte, till o med hon som jobbade där tryckte, men nej.. för små.
dagens hälsning: till mina fina lagkompisar, jäklar vad vi sprang! Duktiga är vi.

ja och till er som undrar så har jag haft två helt sjukt sköna dagar! Stadshotellet var myyyycket finare än vad jag trodde och jag snodde med mig tofflorna hem... shame on me! Massagen var great, rummet jätte fint, gratis skumpa hade vi och maten var..... okej! Vi gick till frank efter och käkade efterrätt, delade på 3 stycken, ljuvligt! Vidare till cirkus för lite prat med hans jobbarkompisar, mot citykiosken för ramlösa och sen upp på rummet igen. Och sen har vi det bästa av allt - frukosten. Mmmmmmmh, matkoma som sagt!

jaja.. nu ska jag kolla lite vänneravsnitt och vänta på att oliver ska komma hem från jobbet. Imorgon ska jag käka lunch på stan med josefin lundgren, träna och jobba! Hörs då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0