Man kan inte vara modig utan rädsla



börjar kvällens inlägg med en fin liten bild på mig och syrran i yngre dar. SER NI MINA VADER? herregud! Redan då va dom biffiga! Har ju knappast gjort 200 tåhävningar varje kväll i 17 år för att jag alltid har önskat mig ett par riktigt manliga, feta vader.. nej, mamma säger att jag har dom för att jag gick på tå i 6 år, smart lisa!


Hur som helst, det har vart strålande sol idag och därför startade jag dagen med en promenad. Fortsatte dagen i soffläge med en massa vänner avsnitt innan träningen. Har intagit soffläge IGEN efter ett tuff träning, jobb och mat. Ska mala mig igenom lite mer vänner avsnitt och vänta på att oliver kommer hem från jobbet. Imorgon är det match igen och hoppas ni alla taggar ordentligt nu! Det ska jag iaf ;) Ses imorgon på swedbank kl 11!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0