yeas yeas hello!

Ja då va de torsdag herregud va fort veckan går, missade onsdagen men de hände inte så mycket i går blev en del jobba som vanligt och lite gym och löpning på de.. härligt! sorry för att jag inte skrev nått i går har inte riktigt kommit in i denna speciella roll...skönt att ni godtar ursäkten!
Ja torsdag va de ja och morgonen började med att kattskrället stod och jama, man kan igentligen inte kalla de så för han låter ungefär som att han svalt en plåt burk...ni vet hur de blir när man blir gammal saker o ting är inte som förr. Upp med ett ryck o i väg till jobbet jag är en slow starter, men sen jäklar är de speed på spirorna de fagra! en lite shake och i väg for jag till jobbet som ett skott! Här utsattes jag för en städning hos världens gulligaste gubbe, han är så go i sina flaskbottnar till glasögon och kutiga rygg, han krigar på kan man säga. Blev sedan en liten fika i hop me den annan trevlig dag..kaffe underbart! Så klart hade jag norrlänskan på mitt schema i dag hon säger ty shhuuu inget mer, men jag koka hennes kok kaffe o gav henne lite kräm o mjölk innan jag drog vidare till lilla stumpan som heter ... och dusha henne, hon va så glad och sjöng så glatt medans jag satt på toalett stolen och vänta in henne. Mmm sen var de dags för lunch, lasange och lite kaffe och en promenix i de underbara vinterlandskapet som tyvärr inte va så underbart, men jag gav de gamla utrycket d finns inga dåliga väder bara dåliga kläder en chans i alla fall!
Efter mitt lilla lunch break fick jag i väg och fixa lunch till en dam innan jag sluta för dagen...
Prata en del med min vän och kollega om alla tjejer i laget (ni) som vill ha jobb och lite allmänt innan jag packa i hop och gick hem! Väl hemma blev de lite tv innan jag for till träningen, och träningen vet vi ju alla hur den va...bra jobbat jocke och tack för mjölksyran, härligt! De gör ont att bli bäst tjejer... men snart är vi där jag tror stenhårt på oss jihuuu! Efter träningen drog jag till gymmet och körde ett pass från 20-21.30, rygg,biceps och triceps...de gick hyffsat i dag men är lite sliten i kroppen efter i går men de är bara att kriga vill ju inte skämma ut BK i tävlingen :) Imorgon blir de i alla fall bara fotboll, lördag söndag gym. så i morgon blir de lite vila för musklerna! näpp nu är de dags att hit the bed.... ses i morgon vänner!
Tack för att ni finns tjejer och killar...sov gott
puss Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0