You cannot run away from a weakness

hallådär! Vaknade inte efter 1 idag.. halv 11 slog jag på datorn och tog mig igenom två vänneravsnitt och sen lite frukost i sängen, alltid fint! Har hunnit med en sväng på gymmet också, lite crosstrainer och mage+rumpa. Skönt att röra lite på sig när kroppen är småseg. Har duschat och käkat spagetti och borde snart ta tag i livet och packa väskan. Inatt befinner jag mig på vårt kära stadshotell, får 1 timmes massage, fri jacuzzibad, 3 rätters middag och frullebuffé imorgon när jag vaknar. Eftersom det var en present till oliver som fyllde 18 i lördags så får han såklart följa med också, haha! Imorgon befinner vi oss i stockholm vid lunch, kan tyvär inte shoppa eftersom jag fortfarande har 6,50 kr på mitt kort... Är hemma lagom till träningen på torsdagkväll, så vi hörs mer då!


Bjuder på lite bilder som jag tog för någon vecka sedan. Har otroligt torr humor och satt och asgarvade åt mig själv när jag tog dom. Hoppas ni skrattar minst lika mycket! Nu ska jag platta håret och dunka hög musik eftersom ingen är hemma. Blir hoffmaestro, the libertines, pete doherty och håkan hellström då!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0