3 maj

Fyyyy fan säger jag bara! Hade nyss skrivit ett HELT inlägg och så vips borta. Blir galen!!

Jaja men nu var det ju äntligen min tur att göra denna underhållande sak. Kan inte skriva blogg kan bara läsa dom. Meen ska försöka :) Har fått lite tips från Blonda Bella!

Dagen idag har varit härlig! Började med en soft första lektion. Den andra skulle vi börja filma en reklamfilm för Ray Bans. Sicken tur att jag köpte mina äkta i Turkiet ;) Och jag skulle agera skådespelare, njaa inte riktigt min grej va!
Efter skolan blev de glass i solen. Sedan träning med Bobbo. Gick helt okej för att vara den första träningen på en vecka.

Nu försöker jag, för andra gången, skriva detta inlägg samtidigt som jag försöker plugga, har en kompis i telefonen, familjer som springer in och ut genom dörren. Jaa busy women med andra ord!

Imorgon är det träning på Ringvallen kl 07.00, livet kan inte bli bättre!
Nej nu ska jag försöka avsluta här så att jag kommer upp imorrn bitti.

Men gud höll på att glömma mina rutiner. Eller blir nog nån ändring. Är mycket för ;pPPppPPp skämt.

Dagens skämt:

Yes den 25:e äre lön! Så har man inge jobb ;pPpppPPpp

De får bli en till för jag älskar dom så jävla mycket!

Polarn ringer: "Jag har sumpat mina hemmanycklar kan jag komma hem till dig?" "Självklart." "Så drar man hemifrån" :pPPppPppP


(SKRATTAR HÖGT FÖR MIG SJÄLV)





Nu ska jag hänga i fler grenar.
Vi hörs i imorrn, KANSKE!
Pusss Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0