Angry women

Ja ja, de var i och för sig en bra dag idag. Gick dock runt som ett stoppljus! Meen så blire när man ligger med ansiktsförstärkan i 25 minuter.
Vi sket i att filma idag för alla kände att de behövde plugga inför provet. Så det var de jag åkte hem och gjorde.
Sedan när jag sitter mitt uppe i pluggandet ringer de nån jävel i mobilen. Han prestenterar sig inte ens (FÖRSÄLJARE VAD ANNARS) utan bara mal på om sitt. Jag lyssnar inte utan låter han babbla på. Sen hör jag att han säger något om pensionen och jag börjar skratta. "Nej du har inte riktigt tänkt på den" säger jag. Han pratar om att den är så viktig och att jag har en inkomst fast jag bara går i skolan. Till slut blir jag arg (efter cirkus 5 min) och säger "Tyvärr så är jag inte intresserad!" Varav han svarar: "Du det där köper jag inte. Jag kommer att höra av mig senare. Hej då".
Ursäkta? Driver han? Pensionen är viktig men inte just nu, tänker inte betala nå pengar, HAR ju inga pengar!!

Nej nu ska jag äta lite gröt och lugna ner mig. Snart är det match, hejjja :D


E L I N




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0