Äntligen!

Som ni har längtat va!? Jag vet att ni har fått vänta länge men nu är det äntligen min tur att blogga! Jag hoppas att ni lika mycket som jag ser fram emot en bloggvecka innehållande en och annan spännande händelse!

Nu börjar äventyret!

Så, vad har jag gjort idag då? .. 05.40 ringde klockan. Vid sex pallrade jag mig ur sängen för att ge mig ut på ett safariäventyr i Rocklundaskogen. Där stötte jag på ett och annat rådjur, några ekorrar och en hare. Alltid lika trevligt med sällskap när man är ute och joggar i skogen!

Fortsättningsvis avklarade jag några lektioner i skolan innan jag gjorde några ärenden på stan. Till exempel har jag äntligen skaffat ett Visakort! Sen tog jag bussen hem i regnet. Det är sällan jag åker buss men idag vägrade jag gå 30 minuter hem i regnet.

På eftermiddagen blev det en powernap innan jag och Vicki cyklade till Swedbank. Träningen innehöll många olika roliga övningar som passade perfekt för mig så här dagen efter match!

Nu ligger jag i sängen med nyfärgat hår. Vicky (Evers) kom förbi nu på kvällen och fixade lite med mitt hår efter att vi ätit mumsiga pannkakor! Nu är jag inte längre blondie i utväxten. Lite mer åt det bruna håller så det ser fortfarande ut som att jag har utväxt. Bara att färga om snart igen då. Hmm..

Nu måste jag sova annars kommer jag aldrig orka med morgondagen. Kl sju imorgon bitti är det morgonträning och jag hoppas vi blir några själar som orkar ta sig dit. Efter träningen ska jag befinna mig på Bemmaningstjänst på Malmaberg från 9 till 15 eftersom jag (och flera i laget) har fått jobb där!! Tack till Emma W som fixat med jobb åt oss!

Nu får det räcka för idag! Hörs imorgon =)

/Mikkiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0