Åska i luften!

Hej allihopa!
Jag sitter ute på balkongen och kan knappt andas. Luften är så varm och kvav, det är verkligen åska i luften. Egentligen vore det nog bra om det åskade lite så att luften blir lättare att andas. Men jag vill inte att det ska göra det, för jag tycker inte om det.  Jag är inte rädd, men jag gillar det inte! Någon som istället blir rädd är min hund. Så därför hoppas jag inte att det börjar åska, för då kommer jag ha en hund runt fötterna hela tiden... Han har inte alltid varit rädd utan han blev det när någon ungjävel (ursäkta ordvalet) tyckte att det var kul att slänga in en smällare i trappuppgången, och sen dess är hunden förstörd. Tack ungar!! Haha sådärja nu har jag skrivit ett helt inlägg om åska, haha bra jobbat av mig ;)

Idag vaknade jag halv10 och såg att jag hade några missade samtal och olästa sms. Så det var bara att kliva upp och ta tag i dagen. Började med att ringa upp Posten och tackade ja till att hjälpa till på måndag och dela ut reklam. Vid 11 åkte jag ner på stan och åt lunch med min vän Ronja, på Vivaldi. Sen gick jag några ärenden. Jag tycker faktiskt att det är ganska skönt att gå på stan själv, på något sätt känns det som man får mer gjort. Men det är ju roligare att gå med någon, helt klart.

Det är ungefär vad som har hänt såhär långt idag. Jag kanske klämmer in ett inlägg mot kvällningen också!  Tills dess får ni ha det så bra.

Passar på att säga lycka till till div3 som har match idag!

/Julia Åström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0