Blandade känslor

Ibland blir jag rädd för samhället. Rädd för hur nära onda människor egentligen finns. Rädd för att jag även borde vara rädd när det är ljust ute. Ingen har väl missat den 16-åriga flickan som blev mördad på Råby. Usch. Jag lider med hennes familj och vänner.

I alla fall nu till lite roligare saker. Idag filmade vi nästan klart vår reklam film. Lyckades som tur va byta bort min huvudroll till en biroll, haha! I morrn ska vi titta på klippen och försöka klippa ihop allt.

Hade träning med fotbollsgym vid halv tre. Körde kvadraten och inlägg. Käkade mackor med Mikkiz sen var de dax för träning med laget. Skit rolig träning! Bra fart och skott, helt okej passningar ;) Haha.
Nu laddar vi till matcherna i helgen. Obesegrade på hemmaplan! De ska följa med oss. Ät pasta och rödbetsjuice!

Nu ska jag kika på väääänner.

Just de, glömde ju bort dagens igår så de blir två idag:

Tobbe frågar "Har du ont i munnen?" "Nej" - Så har man ont i käften ;PppPpppPPpp


50 cent ringer: "I take you to the candyshop" - Så har man godisförbud ;pPPppPp.


Hahaha okej bara för att jag tycker att de är så jäla roligt så får ni en till:

Tjejen ringer: "Vad gör du?" "Tänker på dig" - Så spelar man WoW ;pPpppPpPpp



/Ellepellesnelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0