:)

Mycket bra jobbat Mikkiz!!

Tänkte vara lite snäll mot Mikkiz och låta henne välja nästa veckas bloggare. Tji fick man för det. Nu sitter jag här och bloggar. Jag har tidigare varit ganska tydlig med att det är jag som är webmaster och behöver därför inte blogga. Det har fungerat....fram tills idag. Jag ska göra mitt bästa ! Men förvänta er inga mästerverk.

Så vad har jag att berätta?
Jo jag kan berätta att jag idag har lämnat in mitt sista arbete i skolan innan det är dags för mig att ta studenten. Som Mikkiz redan varit inne på under förra veckan så är det inte långt kvar nu. Jag räknar ner med glädje... men samtidigt som man är överlycklig över att äntligen få sluta skolan så är det endå något läskigt med det. Jag vet ju faktiskt inte vad jag ska göra efter den 11:e juni. Jo fyra veckor ska jag sommarjobba på Posten! Men sen då? Ja man skulle kunna skriva en hel uppsats om studenten och livet efter det. Men jag tror att jag ska bespara er den läsningen och istället stämpla ut för idag.

Jag har faktiskt varit vaken sen morgonträningen klockan 7 imorse. Och deeet mina vänner, det händer inte varje dag ! För det första så är det sällan att jag börjar skolan tidigare än 9 och om jag mot förmodan skulle göra det så tar jag en powernap mellan skola och träning. Men idag har jag helt enkelt inte hunnit.. Eller jag har inte varit trött. Men nu är jag, så godnatt och sleeptight!

/Julia Åström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0