Fredagsmys?

Det blir ett kort inlägg idag. Jag har inte tid att blogga egentligen men nu får ni lite trevlig(?) läsning ändå :)
Imorse ringde klockan vid niotiden. Klockan elva började jag jobba så vid halv elva satte jag mig på cyklen i regnet och begav mig mot Skrapan, där jag jobbar på Mc Donalds för er som inte visste det.

Under dagen fick jag gjort många goda cheesburgare och big mac och vid halv fyra var det färdigjobbat. Då satte jag mig på cykeln mot Ringvallen där träning väntade. Bra träning tycker jag! Dock har jag en väldigt jobbig träningsvärk i rumpan efter gårdagens backeträning. Tack Patrik!

Nu sitter jag i soffan och äter lite mat. Efter träningen har jag varit och hämtat min supersnygga studentklänning och andra kläder som hade kommit idag. Happyface! Det är alltid roligt med lite nytt i garderoben :) Strax ska jag sätta igång med religionspluggandet igen. Klockan halv tio ska jag cykla ner till jobbet igen. 22-03 är passet som jag ska jobba i natt.

Vi hörs!
/MK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0