God kväll!

Just nu sitter jag och försöker skriva en religionsuppgift om påskens händelser. Varför man egentligen firar påsk och vad som, enligt bibeln, hände under Jesus sista dagar i livet. Jag har stora problem eftersom vi har sett en film i skolan om detta, Passion of the christ, som vi ska hänvisa till och det går inte riktigt ihop i min hjärna. Uppgiften ska ju trots allt inte vara inne förrän imorgon så har jag tur så är det någon snäll själ i skolan som vill hjälpa mig! :)

Nog om det.
Imorgon ska jag befinna mig i Melkerhuset mellan nio och tolv. Det är jag, Elin L, Natalie och Zäta från laget som ska dit, tror jag. Vi ska gå en introduktionskurs inom Bemmaningstjänsten där vi ska lära oss grunderna för vårt nya jobb. På kvällen ska jag spela match med U-laget, mot VIK. Jag är taggad redan nu och kommer käka taggtråd hela dagen imorgon. Vinst är det som gäller, ingenting annat!! Jag, Elin L, Elin G och Erika från A-laget kommer att göra vad vi kan för att krossa VIK! Jag hoppas på höga publiksiffror. Gratis inträde och avspark kl 19.30 på Ringvallen!

Sweet dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0