HEJ DÅ

Dagen idag börjades med prov, det gick bra, tror jag.. Sen redigerade vi våran reklamfilm som vi spelat in.
Efter skolan åkte jag i väg och solade. Hem snabbt för lite yoghurt och macka sedan var det dax för träning. Som tur var slapp vi allt regn och hagel. Vilket maj väder vi har. Träningen i alla fall var rolig och gick extremt fort.

Imorgon står klockan på 06.15. Träning kl 7 på ringvallen. Yeeeeeyyyy :)

Idag är alltså sista dagen för mig. Guud så skönt. Nu förhoppningsvis dröjer det ett tag innan jag behöver sitta här igen.
Välkomnar den nya bloggaren med en sista dagens:

Darin ba: why does it rain?:o ''vet inte'' så döda man en spindel igår ;PpPPpPpp

Okej sista nu:

Pellegrini ringer Ronaldo:"var är du?"."Hemma", så är han hos sin pojkvän ;PPpPppP







bild turre

Elin





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0