Imorgon är det nytt krig!

Halloj!

Idag har jag inte åstadkommit mycket. Jag har sovit och sen bara varit sysslolös hemma, tills dess att jag åkte hem till min bror och hälsade på och fördrev tid innan det var dags för träning.! En bra träning idag igen så nu jäklar blir det åka av på Swedbank imorgon.

Imorgon är det dags.. då tar vi emot Umeå Södra på Swedbank! Vi vet om att det inte är mycket som har saknas för att vi ska vinna matcher. Vi har helt enkelt haft stolpe ut de senaste matcherna, bokstavligt talat! Men det spelar ingen roll nu. För imorgon är det ett återigen taggat och hungrigt BK30 som ska kriga om 3 nya poäng! Man kommer inte till Swedbank ostraffat, den saken är klar !!

Vi är en stark 21 manna trupp med duktiga fotbollsspelare med olika karaktärer. Alla 21, behövs och är viktiga!!  I veckan har vi gjort bra träningar med mycket fart och bra snack. Vi har gjort varandra bra, och vi ska fortsätta göra varandra ännu bättre..

Imorgon ska vi ha kul och spela boll som vi vet att vi kan!! Kom och titta på oss kl 14 på Swedbank Park!

Ingen kan allt, men alla kan något.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0