Kristi himmelsfärd

Idag är det röd dag vilket innebär ledigt för oss skolbarn. Vissa stora tjejer i laget jobbade ju faktiskt idag så alla var trots allt inte lediga. Röd dag innebar även tidig träning för BK30. Klockan tio imorse var vi ute i spåret och köttade i hästbacken. Stor eloge till alla som kämpade sig igenom den jobbiga träningen. Själv tyckte jag att det var skönt att springa av sig efter gårdagens match (som jag var missnöjd över). Idag var jag taggad på att springa och inte förrän vi befann oss i hockeyhallen insåg jag att jag var trött i benen. Där avslutade vi Patriks fyspass med lite styrka. Härligt jobbat allihopa!

Dagen fortsatte med religionsstuderande för min del. Jag hann även med att tvätta under eftermiddagen. Senare var det lite samkväm hemma hos Natalie för flera i laget. Kvällen gick inte riktigt enligt planerna. Regnet öste ner och grillning var inget att fundera på. Vi stekte lite kött i stekpannan och åt tillsammans med potatissallad. Sen blev det rulltårta som Reuterwall bakat till efterrätt. Mums!!

Nu har jag och Elin just kommit hem till min lilla lya. Det blev en minst sagt lugn kväll, trots andra planer. Väldigt skönt tycker jag (!) eftersom jag ska jobba (x2) imorgon och på lördag. Sen måste jag plugga massor inför nästa vecka.

Sov gott!

xoxo
Mikkiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0