matchtagg

God morgon/ förmiddag nu är det snart dags för avfärd, själv sitter jag i mitt kök (med gröna väggar och gula gardiner) och spanar ut över diverse matrester och halvfulla ölburkar, men det ska som sagt jonas fixa idag =) Jag har dock hjälpt honom en del på traven med att lägga all disk i diskhon osv.

Jag hoppas alla är riktigt taggade nu för idag ska vi till kvarnsveden och krossa! Själv ska jag snart ta och förvandla mig till klistermärke för att ligga klistrad i ryggen på Duracell, känns som en rolig uppgift! Men vad gör man inte för laget?! Tänkte jag skulle klara av att inte bli tunlad på hela matchen denna gång, tyckte jag stog emot bra sist hela 92 minuter, dock räckte inte detta och jag är idag sugen på en rejäl revanch!

Ne nu hoppas vi på god mat i bussen och en vinst med oss hem!
återkommer ikväll med resultat och annat roligt!

ses snart =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0