Pluggpaus

Just nu har jag tagit en paus från pluggandet. Det är verkligen tråkigt att behöva sitta hemma och plugga en lördagkväll som denna men det är bara att bita ihop för om 27 dagar tar jag studenten!!

Idag har det varit strålande väder! När jag åkte till jobbet vid tio imorse var det nästan 20 grader varmt och stor sol. Efter regn kommer sol brukan man väl säga.

Efter några timmars arbetande mötte Patrik upp mig och vi åt lunch på Spicy. Det var säkert två månader sen jag åt där (annars brukar det bli typ en gång i veckan) så det satt väldigt fint i kistan! Vi satt ute i solen och jag som hade svarta byxor på mig klagade väl kanske lite för mycket (inte på vädret, bara på att jag hade fel klädsel!).
Jag hoppas verkligen att vädret håller i sig! Träden börjar få sin gröna färg och man behöver inte alls mycket kläder för att vistas utomhus. Det får gärna hålla i sig 27 dagar till, då är jag mer än nöjd!

Kvällen har mestadels bestått av pluggande. Jag ska försöka att göra klart så mycket som möjligt ikväll och imorgon bitti innan vi far mot Upplands Väsby där Bollstanäs står för motståndet. Jag tycker det är dags för tre nya poäng och ska göra allt som står i min makt för att försöka göra vad jag kan för att vi ska åka hem med seger imorgon!

Mikkiz Koskijev

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0