Soffan är den bästa platsen på jorden just nu!

Idag när jag var i skolan och gick på stan använde jag ett par nya skor vilket såklart resulterade i onda fötter. Meen inte skavsår! Jag får typ aldrig skavsår..peppar peppar ta i trä! Men dom är däremot helt ömma och onda, därför är det asskönt att sitta i soffan just nu!!

Nåväl. Har nyligen kommit hem från träningen. Riktigt bra träning idag tjejer!  Den bestod av lite uppvärmning och teknik, följt av passnings och uppspelsövningar och den avslutades med spel på större yta!! Kul träning med mycket fart och fläkt!

Om tio minuter börjar Criminal Minds som jag har tänkt se!! :) Skriver bara en massa tråkiga saker här. Ni vill inte veta vad jag gör om dagarna och dessutom gör jag inte så mycket vilket gör det ännu tråkigare att läsa om. Men i morgon ska jag försöka komma upp med ett vettigt och läsvärt inlägg (lycka till!) men jag ska åtminstone försöka. :)


Redan idag börjar vi käka taggtråd och ladda batterierna inför lördagsmatchen mot Umeå Södra hemma på Swedbank! (14.00 för er som vill titta) Be there!!!


Hejja Bk!! Alla bk talanger samlade på ett kort. (Från tjejkvällen i måndags)

Over and out
/Julia Åström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0