Stoppljus

Började dagen med ett träningspass med fem personer. Det blev lugnt, men så skönt också :)
Åkte till skolan vid 12 och hade träning till utklädnadsshowen och vi är ju på g nu! Alla måste bara samsas. Vi skulle dela upp i smågrupper för att lättare komma på en bra handling, musik osv. De slutade med att gruppen bestod av hela klassen. Alla ville lägga näsan i blöt! Och jag tror även att vi har ett flak, haha..  (BARA EN MÅNAD KVAR NU 91:OR!!)

Efter skolan blev det plugg plugg plugg. Tog en paus och åkte & solade. Resulterade i en röd fejja, är nu mera ett stoppljus.
Blev ingen träning för mig idag utan de blev lite mer plugg plugg. Kuuul jul.

I morgon är de match med U-laget, borta mot Götlunda tror jag de va. Önska oss lycka till!

Gud vad jag är duktig som skriver och skriver, dessutom mitt i desperate housewives.

Måste även skicka ett lycka till till min kollega som utforskar landslagsmarker!!

Dagens:

"Va fin du är". "Tack, du med". Så är man blind. ;PppPpPpPppp


Nej nu fortsätter DHW sen Cougar town :)

Löfvén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0