Söndag

Ledsen för den sena uppdateringen (igen) jag är en dålig bloggare! Julle får tjata på mig hela tiden..
Jag och jonas har 90tals medly på spotify för tillfället lyssnar vi på nothing compares 2 u, bra låt.
Har vart å kollat lite möbler till balkongen och när vi väl hittade nått så var de så klart slut, så vi får se om det kanske kommer in nån dag framöver.

Matchen har jag inget att säga om.... så det blir inget!
Eller ja bättre lycka nästa gång, skulle väl kunna tilläggas.

Idag hoppas jag att det är min sista bloggdag vi får se om pullagulla tvingar mig imorn med vi får väl se!
Hoppas det är låångt kvar till min nästa bloggvecka för allas skull, jag suger på dehär!
Ikväll är det middag hos jonas mor och far, skönt å slippa laga mat en dag som denna, eller ja alla dagar egentligen...
Eftersom jag hade deppkväll igårkväll så blev de inget skrivet och därmed inget ordspråk, detta ska kompenseras med två idag!
Dessa två kommer från självaste nalle puh:

-Ingen kan vara nere med en ballong!

-När du tittar på dina båda tassar, behöver du bara bestämma dig för vilken som är den högra, sedan kan du vara säker på att den andra är den vänstra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0