Videosamtal med Panda!

Idag är det bra väder/varmt väder igen!! Underbart

Just nu sitter jag och videosamtalar med Amanda Wegerman på MSN! :D
Vi har mycket att säga varandra.. haha eller jag vet inte. Jag sitter och bloggar
och hos sitter tyst?? Amanda är en bra vän, jag var lite rädd för henne när vi
knappt kände varandra,  i länslaget men nu några år senare har jag
lärt känna henne och jag tycker väldigt mycket om henne. :) 
Vi sitter och väntar på att vi ska åka på träning. Den börjar 6! :)

Nu börjar hockeyn säger hon? Juste. Det är ju VM. Jag har verkligen noll koll..
Jag brukar ha koll men de senaste veckorna har varit helt kaos i mitt huvud men
jag slår väl på 6an och tittar lite innan det är dags för träning.

Kan hända att jag slänger in ett inlägg senare ikväll. Eller.. jag lovar nog det! :)

/Julia Åström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0