Vinst

Ja men det blev ju vinst idag i permiären. 6-1! Motståndarna var tyvärr inte de bästa men vi försökte rulla på. Stundtals såg det riktigt bra ut. Måste tänka på att detta var första gången vi spelade tillsammans, för vissa till och med första gången man träffades. Så för att vara första gången så var det bra gjort! Blev dock lite sur över de där skit målet som gick in. Eller det var väl egentligen ett ganska bra skott, men eller jag stod på hälarna och alldeles för långt ute, men det är sånt som händer.

Efter matchen åkte jag hem och pluggade. Det är vad jag har gjort hela dagen. Försöker lära mig kristendomen, det vill inte riktigt fastna.

I morgon är det en lektion, provet, sen så ska jag väl återigen plugga. Men snart är det slut!
Ser även fram emot träningen imorrn. Hoppas Bobby kommer!

Nu ska jag återgå till min religion. Snart lär väl min bloggvecka vara över. SKÖÖÖNT.




bild från turkiet



Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0